جلسه ۸۷۶ شورای فرهنگی، اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی به منظور ضرورت راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات و اینترنت ویژه کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، در جلسه شورای زنان که به «بررسی آسیب‌ها و مشکلات ناشی از برگزاری کلاس‌های آنلاین درسی و دسترسی کودکان و نوجوانان به اینترنت» با توجه به اخبار منتشر شده و اعتراضات مادران پیرامون ولنگاری در فضای مجازی، اختصاص داشت اعضای شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده پس از بحث و بررسی درمورد این موضوع، بار دیگر ضمن تأکید بر این نکته که بالا بردن سواد رسانه‌ای تنها چاره برای حل این مشکل نیست، بر راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات و اینترنت ویژه کودکان و نوجوانان، تأکید کردند و در خصوص تعلل در راه اندازی اینترنت ملی نیز هشدار دادند.

همچنین اعضاء شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده بر استفاده بیشتر و کامل‌تر از ظرفیت رسانه ملی برای آموزش دروس توسط اساتید با تجربه و متخصص، به منظور تأمین امنیت اخلاقی دانش آموزان و حذف هزینه‌های مادی تحمیلی بر خانواده‌ها در شرایط فعلی اقتصادی، تأکید کردند.

 دستور بعدی جلسه به بررسی دلایل و عوامل آمار بالای سقط جنین اختصاص داشت که پس از بحث و بررسی اعضاء پیرامون آن، مقرر شد تا این موضوع از طریق دستگاه‌های مسئول پیگیری شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار