صبری پور گفت: فداکاری و ایثار کادر پزشکی در جبهه کرونا بی نظیر است و پرستاران فراتر از وظیفه برای سلامت مردم تلاش می‌کنند.

امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پرستاران و مجموعه کادر بهداشت و درمان در عرصه مقابله با ویروس کرونا فراتر از وظیفه خود برای سلامت مردم تلاش و ایثار کردند و این فداکاری، از جان گذشتگی و صبر آنان برای همیشه در تاریخ ماندگار است.

او با بیان اینکه مردم به وجود پرستاران بخاطر کار بزرگی که برای مقابله با کرونا انجام می‌دهند، افتخار می‌کنند، افزود: بهترین قدردانی از کادر درمان، توجه به منزلت این قشر فداکار و رفع نیاز‌ها و دغدغه‌های آن‌ها است، چراکه پرستاران پرچم‌دار خدمت و حراست از سلامتی در جامعه و سربازان و مدافعان واقعی سلامت در بهبوحه شیوع ویروس کرونا هستند و تلاش‌های شبانه روزی آنان باعث آرامش و امید در جامعه می‌شود.

صبری پور در پایان با بیان اینکه یکی از مشاغل سخت و موثر در نظام بهداشت و درمان، پرستاران مخلص و مومن هستند، اظهار داشت: توجه به نیاز‌ها و پاسخگویی به مطالبات پرستاران مورد عنایت نظام و یک وظیفه است و امیدواریم با همدلی بتوان بر کرونا بیش از گذشته غلبه کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.