مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از صدور ۱۴۹ مجوز مشاغل خانگی برای متقاضیان فعالیت در حوزه صنایع‌دستی زنجان طی ۹ ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: در راستای حمایت از تولید کالای ایرانی در سال جهش تولید و به‌منظور ترغیب و تشویق فعالان عرصه صنایع‌دستی برای مشارکت مؤثر و فعال در برنامه‌های مختلف این حوزه در ۹ ماه  گذشته  ۱۴۹ مجوز مشاغل خانگی مستقل برای فعالان حوزه صنایع‌دستی زنجان صادر شده است.

او افزود: در ۹ ماه گذشته ۱۳۵ فقره مجوز مشاغل خانگی صنایع‌دستی مستقل و ۱۴ فقره مجوز‌های مشاغل خانگی پشتیبان صادرشده است.

ارجمند ادامه داد: تسهیلات مشاغل خانگی با هدف تأمین مالی تولیدکنندگان صنایع‌دستی حقیقی و حقوقی فعال، حمایت از مشاغل خانگی و تولید و رونق صنایع‌دستی در چهارچوب ضوابط تعیین‌شده به کارگاه‌های خانگی صنایع‌دستی مستقر در شهر و روستا‌ها پرداخت می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: تمامی متقاضیان مشاغل خانگی باید از طریق سامانه مشاغل خانگی نسبت به تکمیل فرم پرسشنامه متناسب با شرایط خود اقدام کنند که با توجه به انتخاب رشته فعالیت و تکمیل فرایند ثبت‌نام  برای متقاضیان کد رهگیری صادر می‌شود و اطلاعات متقاضیان در کارتابل دستگاه‌های ذیربط با توجه به نوع فعالیت قابل مشاهده است.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.