جانشین مرزبانی ناجا گفت: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در زمینه حمایت از تولید ملی و مبارزه با اخلال در نظام اقتصادی کشور در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار جلال ستاره جانشین مرزبانی ناجا گفت: طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز موسوم به رعد با هدف حمایت از تولید ملی و مبارزه با اخلال در نظام اقتصادی کشور اجرا و در این طرح با قدرت تمام با قاچاقچیان کالا و ارز مقابله خواهد شد.

او با بیان اینکه این طرح در خوزستان و شمال خلیج فارس به عنوان یکی از شریان‌ها و مبادی اصلی ورود کالا به کشور با جدیت و شدت بیشتری اجرا می‌شود، افزود: در حال حاضر بحث قاچاق دام از طریق دریا فقط به مقصد بندر خصب عمان صورت می‌گیرد که مبارزه با این مسأله در خشکی هزینه‌ها و مشکلات فراوانی دارد.

جانشین مرزبانی ناجا بیان داشت: برای مبارزه منطقی‌تر و بهتر با این پدیده تمام توان خود را در دریا و آب‌های ساحلی و سرزمینی کشور و حوالی تنگه هرمز گذاشته‌ایم و این موضوع هزینه‌ها و مشکلات این کار را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: به قاچاقچیان احشام هشدار می‌دهیم که مبارزه و برخورد ما با این موضوع بسیار جدی، سخت و شدید خواهد بود؛ بنابراین به آن‌ها توصیه می‌کنیم دست از این اقدام شوم بردارند و البته در زمینه مبارزه و مقابله با این پدیده در خوزستان اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و آمار آن در این استان به نزدیک صفر رسیده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.