مسئولان خوزستان با صدور پیام های جداگانه ای، حماسه ۹ دی ماه، روز بصیرت و تجدید میثاق با امت و ولایت را گرامیداشتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین لامی زاده فرماندار شهرستان ایذه با صدور پیامی حماسه ۹دی ماه روز بصیرت و تجدید میثاق با امت و ولایت را گرامیداشت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قیام خودجوش مردمی در حماسه ۹ دی، نماد وحدت و همبستگی ملت و پیوند آن با رهبری و پشتیبانی از ولایت فقیه و ماهیت اسلامی بود که نشان داد همگان به این درک، فهم و حقیقت عظیم رسیده اند که اگر پشتیبان ولایت فقیه باشند مملکت به دامن دیکتاتوری و استعمار خارجی نمی‌افتد.

در ۹ دی و با خلق حماسه‌ای کم نظیر از سوی ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی و با توصیه‌های عالمانه رهبر فقیه انقلاب توطئه دشمنان با شکست مواجه شد و سناریویی که دشمن با هدف براندازی نظام اسلامی طراحی کرده بود، از سوی ملت بصیر ایران اسلامی درهم شکسته شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی، توفیق روزافزون و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تا رسیدن به آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب (ره)، تحت منویات و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

یوم‌الله ۹ دی‌ماه روزی ماندگار در صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی

در پیام احمد هاشمی زاده بخشدار بستان به مناسبت حماسه ۹ دی ماه آمده است:

حماسه یوم‌الله ۹ دی‌ماه در سال ۱۳۸۸ روزی ماندگار در صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی و مردم ولایتمدار این مرز و بوم است، بدون شک این روز بزرگ یک نقطه عطفی است که عظمت ملت ایران را بیش از پیش در نگاه جهانیان برجسته‌تر می‌کند. ملت بزرگ ایران در این روز بزرگ حماسه‌ای از بصیرت، دشمن‌شناسی، غیرت ایرانی و اسلامی و مجاهدت در میدان عمل، خلق کردند و با بصیرت کامل و در وقت مناسب پاسخ محکمی به فتنه‌گران سال ۸۸ دادند و به همه کسانی که در این مسیر گام برمی‌دارند، فهماندند که مردم ما ارزش‌های اسلامی خود را به هیچ قیمتی معامله نخواهند کرد.

خروش ملت ایران در ۹ دی ماه ۸۸ چشم دشمنان را کور کرد و برای همیشه آنان را از خیال‌های شیطانی و براندازانه ناامید ساخت. راه ملت ما، راه تعالی و پیشرفت است و این موضوع در حماسه عظیم نهم دی‌به خوبی ثابت شد. اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و به پاسداشت خون شهیدان انقلاب اسلامی و در راس آنان سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی یک بار دیگر همبستگی وبیعت خود را با آرمان‌های مقدس نظام و مقام عظمای ولایت حضرت آیت آلله خامنه‌ای اعلام می‌نمایم و از خداوند متعال سربلندی این ملت و میهن اسلامی را در همه زمینه‌ها مسئلت دارم.

ماندگاری حماسه ۹ دی ماه به واسطه حرکت عظیم و فوق العاده مردم ایران

متن پیام جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان به شرح زیر است:

حماسه ۹ دی ماه حرکت پرشور و افتخارآمیز مردم ایران در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب بود که بصیرت، هوشیاری و غیرت دینی و انقلابی در تاریخ رقم زد. این روز به واسطه حرکت عظیم و فوق العاده مردم ایران ماندگار شد، حماسه ماندگاری که در لحظه‌ای ناب به مدد حمایت از اصالت انقلاب اسلامی آمد.

آنچه باعث به جوش آمدن غیرت دینی و احساسات دین خواهانه و ولایت مدارانه اقشار مختلف مردم در برابر فتنه گران شده علاقه وصف ناشدنی مردم ایران به اباعبدالله الحسین (ع) و اهل بیت است، این حماسه و لایت مداری ملّت ایران را به رخ جهانیان کشید و ضمن گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و تقدیر از حرکت بزرگ و پیروزی ملت ولایت مدار ایران اسلامی به واسطه حضور پرشور آن‌ها اعلام می‌دارد همچون سایر آحاد ملت شریف و بزرگوار ایران با بصیرت در رابطه با اهداف انقلاب گام برخواهد داشت و همه توان خود را برای حفاظت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و اصول تابناک این نهضت حسینی به کار خواهد بست.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.