بهزاد گفت: بیشترین میزان فوتی‌ها در سنین بالای ۶۰ سال و در بین افرادی که دارای بیماری پیش زمینه‌ای هستند روی می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  امیر بهزاد رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد بیان کرد: بیشترین میزان شیوع کرونا در شهرستان مهاباد در بین افراد زیر ۵۰ سال است، با این حال بیشترین میزان فوتی‌ها در سنین بالای ۶۰ سال و در بین افرادی که دارای بیماری پیش زمینه‌ای هستند روی می‌دهد.

او با اشاره به اینکه تاکنون ۶ هزار و ۲۵۰ نفر از شهروندان این شهرستان به کرونا ویروس مبتلا شده‌اند، افزود: در شبانه روز گذشته با فوت ۲ بیمار دیگر در شهرستان مهاباد آمار قربانیان کرونا ویروس به ۳۰۲ نفر رسید.

بهزاد ضمن تقدیر و تشکر از شهروندان اظهار داشت: افزایش و کاهش این ویروس به میزان همراهی و رعایت دستورالعمل‌ها از سوی شهروندان وابسته است و اگر همراهی و تلاش شهروندان نبود، وضعیت شهرستان بهتر نمی‌شد، لذا برای ثابت نگه‌داشتن وضعیت باید تلاش کرد تا محدودیت‌های کرونایی که بازاریان و مشاغل مختلف را در تگنا قرار می‌دهد اعمال نشود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد تصریح کرد: استفاده مداوم از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم برپایی مراسمات عروسی، عزا و دورهمی بهترین راه مقابله با این ویروس است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.