مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از تمدید فراخوان شرکت در جشنواره امتنان تا ۱۱ دی ماه در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حفیظ الله فاضلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: فراخوان شرکت در جشنواره امتنان از کارگر، گروه کار و واحد‌هاd نمونه تا ۱۱ دی ماه در استان تمدید شد.

او افزود: کارگران، گروه‌های کار و کارفرمایان در بخش‌ها صنعت، خدمات و کشاورزی استان می‌توانند با مراجعه به سامانه امتنان به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir نام نویسی کنند.


بیشتر بخوانید


فاضلی اضافه کرد: ارائه شیوه‌های نوین در کار شامل بهبود مصرف انرژی و تولید، کاهش ضایعات و زمان تولید، افزایش بهره وری، اختراع و ابتکار شامل ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید، راه اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی سازی دانش و فناوری، افزایش بهره وری و کیفیت نسبت به نمونه‌های داخلی و خارجی از جمله شاخص‌های کارگران و گروه‌ها کار و واحد‌ها نمونه است که در جشنواره مد نظر قرار می‌گیرد.

او ادامه داد: جشنواره امتنان هر ساله با هدف تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار