نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در نشست گرامیداشت ۹ دی گفت: در فتنه ۸۸ دشمن امیدوار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در نشست گرامیداشت ۹ دی در جمع مدیران استان مرکزی گفت: در فتنه ۸۸ دشمن امیدوار شد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: در فتنه ۸۸ بعضی‌ها هر روز اعلامیه می‌دادند تحریک، ایجاد فتنه و نا آرامی می‌کردند، دنبال فرقه سازی، تفرقه سازی و تفرقه افکنی بودند و دنبال شکاف در داخل کشور و راه باز کردن برای دشمن بودند و با حرکات آن‌ها دشمن امیدوار شد.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: از همه مهمتر این که این توطئه و دسیسه در سراسر کشور با جریان حضور آگاهانه و قدر شناسانه توام با بصیرت ملت در صحنه خنثی و امنیت ملی تقویت شد.

در ۹ دی دسترد به سینه نامحرم‌ها زده شد

او ادامه داد: با حضور مردم در صحنه ۹ دی ملت یکباره وحدت خود را پیدا کرد و دسترد به سینه نامحرم‌ها زده شد و توطئه‌های آمریکایی‌ها اسرائیلی‌ها، داعشی‌ها و آل سعودی‌ها همه خنثی شد.

آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: با حضور ملت فتنه پایان یافت و نظام و انقلاب و کشور در مسیر خودش قرار گرفت، فتنه‌ها و شیطنت‌ها و خباثت‌ها و امید بستن بیگانه‌ها، به آمریکا و غیر آمریکایی نقش بر آب شد.

او گفت: با حماسه ۹ دی دشمنان متوجه شدند کشور با قدرت در مسیر خودش حرکت میکند و این حوادث و سوانح گذرا هستند و دشمن نمی‌تواند در بنیان ملت، انقلاب، اسلام، امام خمینی (ره)، رهبری و شهدا خلل ایجاد کند.

کشور را تسلیم آمریکایی‌ها نمی کنیم 

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه  حوادثی  مثل فتنه ۸۸ آسیب‌هایی میرساند، اذیت‌های میکند، اما بنیان کشور بنیانی مرسوس، محکم و استوار است اظهار کرد: اگر بنا بود انقلاب کنیم ۴۰ سال خون دل بخوریم بیش از ۲۰۰ هزار شهید بدهیم و کشور را تسلیم آمریکایی‌ها کنیم که انقلاب معنی نداشت.

او با بیان اینکه جلسه هفتگی با مدیران استان مرکزی به دلیل نبود همایش عمومی گرامیداشت ۹ دی یک روز جلوتر برگزارشد افزود: این نشست در روز ۹ دی برگزار شد تا این روز بسیار ارزشمند و یادگار بسیار گرانبهای مردمی گرامی داشته شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.