آیت الله دژکام بر لزوم اتمام بخش باقیمانده از عملیات اجرایی خط دوم انتقال آب از سد درودزن به شیراز تا قبل از تابستان سال آینده تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در حاشیه بازدید از خط دوم انتقال آب از سد درودزن به شیراز ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده توسط شرکت آب منطقه‌ای فارس، گفت: راه‌اندازی خط دیگری به منظور انتقال آب به شهر شیراز نیاز مبرم شهروندان محترم شیرازی بود.

او افزود: به دلیل مشکلات کم آبی که در فصل تابستان گریبانگیر مردم شیراز می‌شود، لازم است که روند راه‌اندازی خط دوم انتقال آب از سد درودزن به شیراز تا پیش از تابستان بعدی، تمام و نهایی شود.

امام جمعه شیراز عنوان کرد: حساسیت بالای این موضوع باعث شد که عملیات و شرایط این خط انتقال آب را از نزدیک مشاهده کنیم که خوشبختانه تلاش‌های بسیار ارزنده‌ای را از سوی شرکت آب منطقه‌ای فارس و پیمانکاران این پروژه شاهد بودیم.

آیت‌الله دژکام تصریح کرد: همه تلاش آب منطقه‌ای فارس بر این استوار باشد که مرحله باقیمانده اتمام خط تا قبل از تابستان آینده انجام شود تا مشکلات کم آبی مردم در ایام پیک مصرف آب مرتفع شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار