مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر پس از بازی تیمش برابر ملوان بندرانزلی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهرداد کریمیان، مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر پس از تساوی این تیم برابر ملوان بندرانزلی اظهار داشت: امروز تقابل ۲ تیم ریشه دار شاهین و ملوان بود. می‌دانستیم که ملوان تیم خوبی است و همان طور که فکر می‌کردیم روند بازی پیش رفت، اما برخلاف روند بازی گل خوردیم. متاسفانه در گلزنی مشکل داریم. حتی در بازی قبلی تا دقیقه ۷۰ بازی خوبی ارائه کردیم، اما وقتی نمی‌توانیم از موقع های خود استفاده کنیم و گل بزنیم، روی یک غفلت گل می‌خوریم. پس از گلی که خوردیم، به بازی برگشتیم و موقعیت‌هایی روی دروازه ملوان ایجاد کردیم، اما ایجاد موقعیت یک بحث است و استفاده از آن چیز دیگری است و ما در خط حمله خیلی تعلل می‌کنیم.

مربی شاهین شهرداری بوشهر در ادامه گفت: ۱۶ تیم در لیگ برتر و ۱۸ تیم در لیگ آزادگان حضور دارند. در میان این ۳۴ تیم، شاهین شهرداری آخرین تیمی بود که وارد مسابقات شد. به هر حال ظرفیت ما همین است و با توجه به نقل و انتقالات و فرصتی که داشتیم، فکر می‌کنم تا همین جا هم کار بزرگی انجام داده ایم. به هر حال سرمربی هر تیم به بازیکنانی نیاز دارد که کار را دربیاورند، اما ما چنین بازیکنانی نداریم. هر چقدر هم وقت بیشتری می‌گذاریم و تمرین بیشتری انجام می‌دهیم، به نتیجه مطلوبی که مدنظر داریم نمی‌رسیم و این موضوع ما را اذیت می‌کند.

کریمیان گفت: شاید سرمربی پس از بازی امروز نیمی از بازیکنان تیم را دیگر نخواهد. بازیکنان باید خودشان را با شرایط مدنظر ما وفق دهند تا سطح کیفی آن‌ها بالاتر بیاید. وقتی نمی‌توانیم توپ را در شش قدم وارد دروازه کنیم، دیگر کاری از مربی بر نمی آید.

او در پاسخ به این سوال که شاهین شهرداری تقویت خواهد شد یا خیر گفت: تا نیم فصل نمی‌توانیم بازیکن بگیریم، اما هدف ما از روزی که تمرینات را آغاز کردیم، این بود که تا نیم فصل در کورس مدعیان باشیم و پس از آن تیم را تقویت کنیم تا برای قهرمانی کار کنیم.


بیشتر بخوانید:


کریمیان در پاسخ به این سوال که کمالوند تا چه زمانی قصد ندارد مصاحبه کند گفت: او در این باره به ما چیزی نگفته است و من اطلاعی درباره این موضوع ندارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار