استاندار کرمانشاه گفت : فشار‌های اقتصادی ناشی از تحریم‌ها و بحران کرونا بیشترین اثر منفی را بر زندگی قشر‌هایی مانند نیرو‌های خدماتی که حقوق و مزایای کمتری برخوردارند گذاشته است .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : فشار‌های اقتصادی ناشی از تحریم‌ها و بحران کرونا بیشترین اثر منفی را بر زندگی قشر‌هایی مانند نیرو‌های خدماتی که حقوق و مزایای کمتری برخوردارند؛ گذاشته است و به همین دلیل سعی کرده‌ایم در حد توان به معیشت این عزیزان در قالب اضافه‌کاری و سبد کالا کمک کنیم.

او خطاب به نیرو‌های خدماتی گفت : تشکر و قدردانی از شما عزیزان که خدمتگزاران خالص، مخلص و بی ریای مجموعه استانداری هستند یک حلاوت و حس خوب است.

مدیر ارشد کرمانشاه افزود: در طول سه سال، بار‌ها و بار‌ها از نزدیک شاهد بوده‌ام که این عزیزان با کمترین امکانات، سخت‌ترین کار‌ها را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند و این جای تقدیر بسیار دارد.

او با تاکید بر اینکه پرسنل شریف و تلاشگر حوزه خدمات، آیینه تمام نمای دستگاه اجرایی کشور در استان هستند؛ افزود: مقامات کشوری هنگام سفر به کرمانشاه در اولین قدم با نمای بیرونی، نظم و نظافت مجموعه استانداری روبرو می‌شود و این شرایط مناسب و آبرومند حاصل زحمات شما عزیزان است.

بازوند ادامه داد: تمام زحمات طاقت فرسای نظافت و پذیرایی و نگهداری از فضای سبز بسیار زیبای استانداری بر دوش این عزیزان خدماتی است.

او ادامه داد: تلاش‌های این عزیزان به عنوان یارانی صدیق و وفادار در بهبود عملکرد و ارتقای کارآمدی مجموعه استانداری بسیار اثرگذار بوده و ما به بزرگی این کار واقف هستیم و دست تک تک این افراد زحمتکش را می‌بوسم.

استاندار کرمانشاه گفت: در جریان بحران زلزله، استانداری شاهد حضور روزانه وزرا، نمایندگان و هیات‌های مختلف بود و حجم بزرگی از زحمات پذیرایی بر دوش این عزیزان بود و این خدمات دلسوزانه در بحران سیل و کرونا هم تداوم داشته و دارد.

او افزود: طی این سال‌ها که در عرصه‌های مختلف مدیریتی در کرمان، همدان، مرکزی و لرستان بوده ام، قدردانی از این نیرو‌های خدمتگزار و زحمتکش یکی از رویه‌های همیشگی من بوده است و به دوستی و تداوم ارتباط با آن‌ها افتخار کرده ام .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.