این روزها شبکه‌های اجتماعی به بخش مهمی از بازاریابی برای کسب‌و‌کارهای اینترنتی و حتی سنتی تبدیل شده‌اند. برندی را نمی‌بینید که حداقل یک کانال تلگرام و یا یک پیج اینستاگرام نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی در ایران نیز حدود 50 میلیون نفر تخمین زده‌می‌شود. پس با عدم حضور در شبکه‌های اجتماعی، بیش از نیمی از جمعیت مردم ایران را به عنوان مشتریان بالقوه از دست خواهید داد.

مدیریت شبکه‌‌های اجتماعی کاری تمام‌وقت و زمان‌بر است. اما با استفاده از ابزاری که دستیار شما در مدیریت شبکه‌های اجتماعی است، در زمان و هزینه‌های شما صرفه‌جویی خواهد شد. نوین هاب ابزاری برای مدیریت آسان شبکه‌های اجتماعیست.

نوین هاب چیست؟

نوین هاب اولین و کامل‌ترین ابزار مدیریت شبکه‌های اجتماعی در ایران است. پلتفرم نوین هاب امکان مدیریت 11 شبکه اجتماعی و پیام‌رسان به صورت همزمان در یک داشبورد را به شما می‌دهد. اینستاگرام، تلگرام، توییتر، فیسبوک، یوتیوب، لینکدین، پینترست، تامبلر، گپ، بله و آپارات را در داشبورد نوین هاب به سادگی مدیریت کنید.

نوین هاب چه کمکی به مدیریت شبکه‌های اجتماعی می‌کند؟

نوین هاب ابزارهایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آن مدیریت شبکه‌های اجتماعی بیش از پیش آسان خواهد شد.

زمان‌بندی و انتشار محتوا

بخش زمان‌بندی نوین هاب ابزاری برای انتشار خودکار محتوا در شبکه‌های اجتماعی است. در نوین هاب تقویمی در اختیار شما قرار می‌گیرد و با استفاده از آن می‌تواند پست‌هایتان را از قبل زمان‌بندی کنید تا در تاریخ موردنظر بدون نیاز به حضور شما، منتشر شوند.

همچنین می‌توانید پست‌هایتان را در لحظه از طریق نوین هاب به تمام شبکه‌های اجتماعی فقط با یک کلیک منتشر کنید. قابلیت دیگر نوین‌هاب امکان زمان‌بندی و انتشار پست‌ها به صورت همزمان در همه شبکه‌های اجتماعی است. امکانات بخش انتشار محتوای نوین هاب کامل است و در بعضی بخش‌ها از خود شبکه‌های اجتماعی کامل‌تر است.

این قابلیت کار مدیریت شبکه‌های اجتماعی را برای شما آسان‌تر از قبل خواهد کرد و با صرفه‌جویی در زمان می‌توانید کیفیت پست‌ها در شبکه‌های اجتماعی را بالا ببرید و با فعالیت منظم و مداوم به رشد شبکه اجتماعی و رونق کسب‌و‌کار خود کمک کنید.

آنالیز شبکه‌های اجتماعی

برای رشد و پیشرفت در شبکه‌های اجتماعی باید داده‌ها و گزارش دقیقی از عملکردتان داشته‌باشید. اطلاع از وضعیت رشد فالوورها، مشارکت، بازدیدها و... را به صورت نمودار در آنالیز شبکه‌های اجتماعی در نوین هاب مشاهده کنید تا با دید بازتر فعالیت خود را در شبکه‌های اجتماعی ادامه دهید.

بعد از اجرای کمپین‌های تبلیغاتی حتما به آنالیز نوین هاب سر بزنید و بازدهی کمپین را در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، لینکدین و تلگرام بررسی کنید.

مدیریت و دانلود کامنت‌ها

پاسخ دادن به موقع به فالوورها و مشتریان، یکی از کلیدهای موفقیت در شبکه‌های اجتماعی است. وقتی کاربری برای شما کامنت می‌گذارد، نوبت شماست که نشان دهید برای مخاطبان خود ارزش قائل هستید و به تک تک آنها پاسخ می‌دهید.

اما گاهی تعداد کامنت‌ها زیاد است و ممکن است نتوانید به همه آنها پاسخ دهید. راه‌حل این مشکل استفاده از ابزار مدیریت کامنت نوین هاب است. در داشبورد نوین هاب هیچ کامنتی را از دست نمی‌دهید و همه کامنت‌ها از هر شبکه‌ اجتماعی را در یک صفحه می‌بینید.

در داشبورد نوین هاب به راحتی به کامنت‌ها پاسخ دهید و در صورت لزوم لایک و یا حذف کنید.

دانلود کامنت‌ها

اگر تا به حال مسابقه اینستاگرامی برگزار کرده‌باشید، با چالش‌های آن آشنا هستید. یکی از چالش‌های مسابقات اینستاگرامی تعداد بالای کامنت‌هاست که باید بین آنها برنده را انتخاب کنید.

قابلیت دانلود کامنت‌های نوین هاب راه‌حل مناسبی برای این چالش است. با یک کلیک کامنت‌های اینستاگرام، لینکدین، فیسبوک، توییتر و... را دانلود کنید و در قرعه‌‌کشی مسابقه‌های شبکه‌های اجتماعی از آنها استفاده کنید.

برای مشاهده این قابلیت‌ها و امکانات بیشتر در سایت نوین هاب ثبت نام کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار