سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش گفت: کارگاه آموزش خبرنگاری و خبرنویسی تحت عنوان «سردار دل ها» در شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا ذاکری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش گفت: در آستانه فرا رسیدن نخستین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بیستمین کارگاه آموزش خبرنگاری و خبرنویسی تحت عنوان «سردار دل ها» در شهرستان برگزار می‌شود.

او افزود: ثبت نام این دوره از چهارشنبه ۲۶ آذرماه ۱۳۹۹ همزمان با روز حمل و نقل آغاز شد، اما، چون اطلاع رسانی در دنیای مجازی صورت نگرفت با استقبال مواجه نشد.

ذاکری ادامه داد: بنابراین از دو روز پیش در فضای مجازی اطلاع رسانی را مجدداً آغاز کردیم و تأثیر خود را گذاشت و با توجه به این که در شرایط کرونایی به سر می‌بریم ثبت نام را محدود کردیم و این دوره با حداکثر ۲۰ نفر برگزار می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش تصریح کرد: این دوره با نام سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نام گذاری شده و کارآموزان در ده جلسه دو دساعته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با اصول و فنون خبر نویسی، اصول و مبانی تیتر نویسی، الفبای ستون نویسی، اصول و فنون مصاحبه خبری، اصول و فنون گزارش نویسی، آشنایی با حقوق رسانه و اخلاق روزنامه نگاری آشنا می‌شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: این دوره از روز یکشنبه ۱۴ دی ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۰ در دفتر انجمن شعر و امور مساجد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان آغاز و به شرکت کنندگانی که در آزمون این دوره نمره قبولی بگیرند گواهینامه معتبر اهدا می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.