معاون آموزش ابتدایی ناحیه ۴ اهواز گفت: توانمندسازی معلمان و نیروی انسانی جهت پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت لازم است و همواره به آن تا کید می‌شود.

سید مرعشی معاون آموزش ابتدایی ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به توانمندسازی معلمان و نیروی انسانی جهت پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت، گفت: جلسه بررسی مشکلات مدارس روستایی و مسیر‌های پنجگانه آموزش و پرورش این ناحیه و ارائه گزارش عملکرد ۳ ماهه راهبران آموزشی برگزار شد.

او ضمن تشکر از زحمات راهبران آموزشی، بر رسالت راهبران آموزشی در زمینه ارتقای صلاحیت حرفه‌ای معلمان چند پایه در مدارس روستایی و نظارت، پیگیری و راهنمایی مستمر آنان برآموزش دانش آموزان روستایی را ضروری دانست.

مرعشی بر برگزاری کارگاه آموزشی در هفته آینده برای آموزگاران چند پایه تاکید کرد و بیان داشت: نظارت مستمر راهبران و پیگیری امور آموزشی و تربیتی دانش آموزان، همواره لازم است و نظارت راهبران بیش از پیش و با حساسیت بیشتری صورت گیرد و مشکلات مدارس را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

معاون آموزش ابتدایی ناحیه ۴ اهواز گفت: در ادامه این جلسه راهبران آموزشی نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با موضوعات آموزشی و پرورشی بیان کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار