مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندر ماهشهر به همراه جمعی از مسئولان به صورت سرزده از مدارس روستا‌های هشچه سفلی و مقطوع اولیا و سفلی بازدید به عمل آوردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، درویشی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندر ماهشهر به همراه معاون توسعه و پشتیبانی و کارشناس روابط عمومی به صورت سرزده از مدارس روستا‌های هشچه سفلی و مقطوع اولیا و سفلی بازدید به عمل آوردند و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفتند.

درویشی، معاون توسعه و پشتیبانی و کارشناس روابط عمومی از مدارس روستایی دبستان خیر النساء، دبستان حضرت صاحب الزمان (عج)، دبستان محمد باقر صدر، دبیرستان لاله ۹، دبستان شهید عبدالرحمن خاکی بازدید به عمل آورده و در جریان مشکلات و کمبود‌های این مدارس قرار گرفتند.

مدیر آموزش و پرورش بندر ماهشهر در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: فرصتی به دست آمد تا از کیفیت مسائل آموزشی مدارس روستایی در فضای مجازی (شاد)، وبحث مسائل عمرانی و فضای نوسازی مدارس با خبرشویم و با کادر اجرایی و معلمان این مدارس دیدار و نقطه نظرات آنها را در زمینه مسائل و مشکلات مدارس این روستا‌ها از زبان آنها بشنویم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار