تیم آلومینیوم اراک پانزدهم دیماه در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال تهران می رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، در ادامه بیستمین مسابقات لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس و از هفته دهم لیگ تیم آلومینیوم اراک دوشنبه پانزدهم دیماه در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال تهران می‌رود.

همچنین دیدار معوقه هفته نهم لیگ برتر آلومینیوم سازان با ذوب آهن اصفهان هم روز یکشنبه ۲۱ دیماه در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار می‌شود.

قرار بود در هفته نهم لیگ لیگ برتر تیم فوتبال آلومینیوم سه شنبه ۹ دی، میزبان ذوب آهن اصفهان باشد، اما از آنجا که ذوب آهن ظرف ِ ۲۴ ساعت باید هم با آلومینیوم اراک و هم با پرسپولیس تهران بازی می‌کرد، سازمان لیگ اشتباه خود را تصحیح و دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و ذوب آهن اصفهان را به تعویق انداخت.

بدین ترتیب تیم ذوب آهن در روز چهارشنبه ۱۰ دی ماه در بازی معوقه هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم پرسپولیس می‌رود و ۲۱ دیماه میهمان اراک است.

نماینده فوتبال استان مرکزی همچنین ۲۶ دی ماه در هفته یازدهم با گل گهر سیرجان مسابقه می‌دهد و ۶ بهمن در هفته دوازدهم در ورزشگاه امام خمینی اراک از پرسپولیس تهران پذیرایی می‌کند.

آلومینیوم اراک در حال حاضر با ۱۰ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

 

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرند دولت آباد
۱۱:۳۷ ۰۸ دی ۱۳۹۹
در هر حال. خطیبی به کسی باج نمی دهد