مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه امسال بیش از هزار و ۲۳۳ نفر از مددجویان بیسواد به نهضت معرفی شدند، گفت: ۷۰ نفر از این افراد مورد تایید نهضت سواد آموزی قرار گرفتند که هم اکنون در حال آموزش هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مجید الهی رادمدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی  با بیان اینکه این نهاد با هدف ریشه کنی فقر در جامعه و زدودن فقر فرهنگی و ارتقاء مهارت‌های خانواده‌های مددجو و توانمندی آن‌ها در حال اجرای طرح آموزش باسواد سازی مددجویان است افزود: از مجموع افراد در حال آموزش ۵۱ نفر زن و باقی مانده مرد هستند.


بیشتر بخوانید 


الهی راد با تاکید بر با سواد شدن مددجویان افزود : سواد آموزی برای افزایش قابلیت‌های فردی و اجتماعی مددجویان برای داشتن خانواده متعالی و همچنین توانمندسازی خانواده‌ها در ابعاد فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی امری مهم محسوب می‌شود.

او با بیان اینکه کمیته امداد در کنار خدمات مادی و حمایتی مختلف به مددجویان، خدمات فرهنگی قابل توجهی هم به این افراد ارائه می‌دهد، خاطر نشان کرد: اجرای طرح محو بی سوادی مددجویان کمیته امداد استان با همکاری نهضت سواد آموزی بین گروه سنی ۱۰-۴۹ سال انجام می‌شود.

او یادآور شد: امسال کمیته امداد در راستای ارائه آموزش‌های سوادآموزی به مددجویان از تجربه علمی و تخصص ۲۴ دانشجو و فارغ التحصیل تحت حمایت این نهاد به عنوان آموزش یار استفاده کرده است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.