پدر گرانقدر شهیدان تقی و ابوالفضل جامکلو به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حاج کمندعلی جامکلو، پدر گرانقدر شهیدان تقی و ابوالفضل جامکلو دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید ابوالفضل جامکلو در وصیت‌نامه خود آورده است: «. پدر، مادر، برادران و خواهران! سعی کنید همیشه در خط انقلاب باشید تا سعادت‎مند شوید. از این‎که من به جبهه آمده‌ام، ناراحت نباشید که در اسلام همه با هم برابر و برادر هستند. بیایید به جای دلسوزی بی‌جا و گریه‎کردن بیشتر برای انقلاب زحمت بکشید. این را هم باید بدانیم که کسی که پیروزی می‌خواهد، باید شهید بدهد.»

شهید تقی جامکلو دهم شهریور ۱۳۴۰، در روستای رحیم‌آباد از توابع شهرستان بوئین‌زهرا به دنیا آمد، پدرش کمندعلی، کشاورز بود.

این شهید گرانقدر که تا پایان دوره ابتدایی درس خواند، سال ۱۳۶۱ ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد.

شهید تقی جامکلو به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و هفتم اسفند ۱۳۶۲در جزیره مجنون عراق به شهادت رسید، پیکرش مدت‌ها در منطقه برجای ماند و سال ۱۳۷۶ پس از تفحص در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

شهید ابوالفضل جامکلو هم یکم بهمن ۱۳۴۳ در روستای رحیم‌آباد از توابع شهرستان بوئین‌زهرا به دنیا آمد و تا پایان دوره راهنمایی درس خواند.

این شهید گرانقدر از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و بیست و ششم بهمن ۱۳۶۴ در فاو عراق بر اثر اصابت ترکش به سینه و صورت، شهید شد. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۰:۵۳ ۰۸ دی ۱۳۹۹
روحشون شاد