حکایت میهمان عزیز نوروزی خانواده شهید مهدی نعمایی را همسر این شهید مدافع حرم روایت می کند.

عیدانه پدرانه شهید سلیمانی/ حکایت ماندگار سردار دل‌هازهرا ردایی، همسر شهید مدافع حرم مهدی نعمایی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، درباره سردار سلیمانی که نخستین مهمان عید نوروز سال ۹۸ برای خانواده این شهید بودند، گفت: در زمان تحویل سال ۱۳۹۸ به همراه بچه‌ها سر مزار آقامهدی رفته بودیم به آقامهدی گفتم زمانی که شما در کنار ما بودید، هر سال یک عیدی خوب به من و بچه‌ها می‌دادید، عیدی امسال ما فراموش نشود.

او افزود: بعد از این ماجرا تا ۷ فروردین به مسافرت رفتیم و تا آن روز هیچ مهمانی به منزل ما نیامده بود و همان شب که به منزل رسیدیم با ما تماس گرفته شد که سردار سلیمانی قرار است فردا به دیدن خانواده شهدای ساکن در البرز بیایند، البته اگر آمدن‌شان قطعی شد، فردا به شما اطلاع می‌دهیم.

ردایی گفت: صبح روز ۸ فروردین منتظر تماس بودم که با من تماس گرفته شد و گفتند سردار سلیمانی حدود ساعت ۱۰ به منزل‌تان می‌آیند، من بچه‌ها را بیدار نکردم و با مادر آقامهدی تماس گرفتم و گفتم قرار است سردار سلیمانی به منزل‌مان بیایند.

او افزود: در حال آماده کردن منزل بودم که زنگ منزل‌مان زده شد و سراغ بچه‌ها رفتم و گفتم بچه‌ها بیدار شوید، مهمان عزیزی به منزل‌مان آمده است و در را باز کردم.

این همسر شهید گفت: سردار و یکی از محافظان به منزل‌مان آمدند، ایشان بعد از احوا‌‌‌ل‌پرسی سراغ بچه‌ها را گرفتند به ایشان گفتم بچه‌ها دارند آماده می‌شوند که خدمت برسند.

او افزود: وقتی با سردار سلیمانی صحبت می‌کردیم، یاد قرار سال تحویل افتادم که از آقامهدی عیدی خواسته بودم، همان موقع به سردار گفتم دیدن شما در منزل‌مان عیدی من و بچه‌ها بود و سردار گفتند امیدواریم عیدی شما دیدن روی حضرت مهدی (عج) باشد.

عیدانه پدرانه شهید سلیمانی/ حکایت ماندگار سردار دل‌ها

او افزود: در این دیدار سردار به من و دختران سه انگشتر عقیق هدیه دادند که من هم عکسی را که از سردار و آقامهدی روی دیوار بود به ریحانه و مهرانه دادم و گفتم شما به سردار هدیه بدهید.

سردار شهید مهدی نعمایی متولد ۱۳۶۳ بود که در ۸ خرداد ۱۳۸۸ با زهرا ردایی ازدواج کرد و سرانجام در ۲۳ بهمن ۹۵ در منطقه حماء سوریه به شهادت رسید که از این شهید دو دختر نه و هفت ساله به نام‌های ریحانه و مهرانه به یادگار مانده است.

 

 

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.