مسئول قرارگاه جهادی حاج قاسم سلیمانی گفت: اندیشکده حاج قاسم سلیمانی برای اولین بار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، امیر رحمانی، مسئول قرارگاه جهادی حاج قاسم سلیمانی در جلسه این قرارگاه که با حضور مسئولان در محل آموزش و پرورش ناحیه سه کرج برگزار شد با بیان این که اندیشکده حاج قاسم سلیمانی برای اولین بار در دانشگاه آزادسلامی واحد کرج راه اندازی شد، گفت: این اتفاق مبارک که برای نخستین بار در کشور انجام شده است به پرورش افکار دانشجویی حول مکتب شهید سلیمانی و انجام اقدامات و مطالعات پژوهشی و علمی خواهد پرداخت.

او افزود: وصیت نامه حاج قاسم سلیمانی توسط این قرارگاه به صورت کارت پستال دیجیتالی درآمده و در فضای مجازی کشور مطرح شده همچنین اپلیکیشنی طراحی شده است که می تواند تمامی اقدامات ادارات البرز پیرامون مکتب حاج قاسم سلیمانی را درخود حفظ کند تا شهروندان به سهولت به این اطلاعات به صورت دسته بندی شده دسترسی پیدا کنند.

مسئول قرارگاه جهادی حاج قاسم سلیمانی گفت: از طریق همکاری با سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج به زودی بنرهای حاج قاسم سلیمانی در شهر اکران می شود و شهر کرج به عکس این شهید بزرگوار و منویات مقام معظم رهبری مزین خواهد شد.

او با بیان این که قرارگاه جهادی حاج قاسم سلیمانی با بهره مندی از رهنمودهای آیت الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج تشکیل شده است، افزود: آیت الله حسینی همدانی تاکید کرده اند که این قرارگاه و مکتب حاج قاسم سلیمانی باید انسان ساز باشد و به سوی تمدن سازی پیش برود ضمن این که این قرارگاه باید بتواند جوان انقلابی و حزب اللهی پرورش دهد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.