جامعی گفت: الگوسازی حضور مستمر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان‌های نبرد و هدایت میدانی عملیات‌های مختلف برای مسئولان کشور باید مبنای عمل قرار گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد جامعی مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: عینیت امتداد اندیشه امام و رهبر معظم انقلاب را همه در محور مقاومت دیدند که الگو‌های موفق جمهوری اسلامی در آنجا تکثیر و باعث قدرت و اقتدار برای جهان اسلام شد.

او با اشاره به اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی بسیار ولایتمدار بود افزود: این شهید با توجه به نوع مسئولیت اندیشه رهبران انقلاب اسلامی را درک و فهم کرده و مدل‌های اجرایی این اندیشه را استخراج و با استمرار پیاده‌سازی به الگو تبدیل کرد، زیرا وقتی اندیشه به الگو تبدیل می‌شود قابلیت تکثیر و گسترش دارد.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه تقویت حزب‌الله و گروه‌های مقاومت فلسطین نیز از دستاورد‌ها و تلاش‌های ۲۲ ساله سردار شهید سلیمانی بوده بیان کرد: این شهید جبهه مقاومتی را در مقابل رژیم صهیونیستی ایجاد کرد که قطعا باعث فروپاشی این رژیم غاصب خواهد شد و شاگردان تربیت شده در مکتب سردار سلیمانی این راه را ادامه خواهند داد.

او با اشاره به اینکه امروز سوریه، عراق، لبنان و یمن ارتش قدرتمند مردمی دارند خاطرنشان کرد: سردار شهید سلیمانی به دنبال تقویت جبهه مقاومت برای درهم شکستن رژیم صهیونیستی بوده، زیرا این رژیم نورچشمی آمریکا در منطقه و دشمن اول مسلمانان است بنابراین جبهه مقاومت با تدبیر و دوراندیشی این شهید والامقام تحت هدایت رهبر معظم انقلاب شکل گرفت.

جامعی با اشاره به اینکه جنگ اقتصادی متن و محتوای آموزشی منحصربفردی را طلب می‌کند گفت: قواعد غلبه بر دشمن در این فضا را کسی به کشور نداده و هیچ دانشگاهی این مسائل را تدریس نمی‌کند این موارد و مسائل موضوعات منحصربفردی برای انقلاب اسلامی است.

او افزود: فرمانده‌هان، مسئولان و مدیران کشور در این زمینه تجربیات بسیار خوبی دارند که این تجربیات باید به دانش، متن و محتوای آموزشی تبدیل شود.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار