امام جمعه زنجان بابیان اینکه مرحله چهارم رزمایش همدلی در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در استان زنجان آغاز شد، گفت:قرار است این کمک‌های مومنانه بین ۳۱ هزار خانوار نیازمند زنجانی توزیع شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی امام جمعه زنجان گفت: طبق دستور مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش احسان و همدلی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) فعالیت‌های خوبی در استان زنجان انجام داده است.

او با اشاره به اینکه در بانک اطلاعاتی بیش از ۳۱ هزار نفر نیازمند در استان زنجان شناسایی شده است، گفت: با برنامه‌ریزی هدفمند و منسجم توزیع اقلام در سه مرحله بین گروه‌های هدف توزیع شده است.

امام جمعه زنجان ادامه داد: برنامه‌ریزی شده تا در مرحله چهارم رزمایش احسان و همدلی نیز ۱۶ هزار بسته کمک معیشتی و ۲۰ هزار بسته بهداشتی که از روز‌های گذشته توسط بسیجیان و خیران تهیه شده‌ میان افراد جامعه هدف توزیع شوند.

او افزود: مراکز نیکوکاری و مساجد نیز از همان روز‌های نخست اجرای طرح همدلی و احسان در حال تهیه بسته‌های کمک مومنانه بوده و یاریگر این رزمایش در استان زنجان هستند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.