کهربایی گفت: توجه به اشتغال زندانیان و خانواده‌های آنان در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیر گذار است و با هماهنگی مسئولان برای رفع مشکلات این افراد اقدامات لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، کهربایی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تربیتی و تامینی استان سمنان گفت: در ارتباط با کمک به زندانیان و خانواده‌های آنان نیاز به یک وحدت رویه بین دستگاه‌های اجرایی استان سمنان بوده و استانداری سمنان با انعقاد تفاهم نامه‌های مختلف مسیر همواری را در جهت گره گشایی از مشکلات زندانیان و خانواده‌های آنان در پیش گرفته است.

او افزود : در زندان‌های استان ظرفیت خوبی برای اشتغالزایی وجود دارد که سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی می‌توانند برای تولید و ایجاد اشتغال پایدار برای زندانیان اقدامات مثبتی انجام دهند.

کهربایی  ابراز داشت:  با تلاش دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان برای رصد بزهکاری‌های اجتماعی و حمایت از افراد کمتر برخوردار جامعه طرح محله محور در شهرستان سمنان در گام اجرایی قرار گرفت و امیدواریم با برنامه ریزی اصولی این طرح در سایر نقاط استان در گام اجرایی قرار گیرد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تربیتی و تامینی استان سمنان ادامه داد: بسیاری از زندانیان استان سمنان براساس مهارتی که دارند ماهانه ۲۰ تا ۲۵ میلیون ریال درآمد دارند و این افراد زندانی علاوه بر اینکه هزینه جاری خود را تامین می‌کنند برای خانواده‌های خود هم به صورت ماهانه مبالغی را واریز می‌کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.