مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: می‌توان با استفاده از ساز و کار‌های مشخص، طرح‌های مشاغل خانگی را برای زندانیان و خانواده‌های آنان در استان در نظر گرفت.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، غنیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان  با بیان اینکه می‌توان با استفاده از ساز و کار‌های مشخص، طرح‌های مشاغل خانگی را برای زندانیان و خانواده‌های آنان هم در نظر گرفت گفت: با اجرای این طرح علاوه برای درآمدزایی برای خانواده‌های زندانیان برای رفع مشکل بیکاری آنان هم اقدام کرد.

او افزود: یکی از رویه‌های موثر در فهم توسعه یافتگی در کشورها، میزان ورودی به زندان‌ها است و کارشناسان می‌گویند هرچقدر این آمار ورودی کم باشد روند توسعه یافتگی یک جامعه بیشتر است.

غنیان  ادامه داد:  اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان برای حمایت از زندانیان استان سمنان و خانواده‌هایشان آمادگی دارد و با رویه‌های کارشناسی و کاربردی می‌توان برای رفع گرفتاری‌های این افراد اقدام کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان ابراز داشت: از ظرفیت انجمن‌های خیریه و اشتغال آفرین استان برای درآمدزائی و ایجاد اشتغال زندانیان و خانواده هایشان استفاده شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.