همزمان با میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) جمعی از اعضای شورای اداری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان با حضور در کشتی‌های ورودی فرارسیدن سال نو را به دریانوردان تبریک گفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، همزمان با میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) جمعی از اعضای شورای اداری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان با حضور در کشتی‌های ورودی فرارسیدن سال نو میلادی را به دریانوردان تبریک گفتند.

در این مراسم جمعی از اعضای شورای اداری این اداره کل به نمایندگی از مدیرکل و جامعه بندری با حضور در کشتی‌های ورودی به این مجتمع بندری با فرمانده و دریانوردان شاغل در آن دیدار کرده و با اهدای دسته گل و هدایا سال نو میلادی را به آنها تبریک گفته و سالی همراه با تندرستی و موفقیت برای آنان آرزو کردند.

تبریک سال نو میلادی به دریانوردان کشتی‌های خارجی در مجتمع بندری امام خمینی (ره)

فرماندهان کشتی‌ها نیز در این دیدارها با اشاره به فرهنگ غنی و مهمان‌نوازی مردم ایران با ابراز خرسندی از این اقدام، از اهتمام و توجه مدیریت و جامعه بندری امام خمینی(ره) به دریانوردان تشکر کردند.

تبریک سال نو میلادی به دریانوردان کشتی‌های خارجی در مجتمع بندری امام خمینی (ره)تبریک سال نو میلادی به دریانوردان کشتی‌های خارجی در مجتمع بندری امام خمینی (ره)تبریک سال نو میلادی به دریانوردان کشتی‌های خارجی در مجتمع بندری امام خمینی (ره)

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار