معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری دشت آزادگان گفت: عملیات ترمیم و بهسازی ۲ هزار و ۴۰۰ متر از جاده‌ روستای سویدانی این شهرستان ادامه دارد.

سعید عوده زاده معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به بازدید از پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان گفت: عملیات تعمیر و بهسازی ۲ هزار و ۴۰۰ متر از جاده روستای سویدانی که در سیلاب اخیر آسیب دیده در حال انجام است.

او افزود: با توجه به گزارش بخشدار مرکزی در خصوص تاخیر و کیفیت نامناسب اجرای این پروژه و همچنین گزارش‌های مردمی این بازدید صورت گرفت و تذکرات لازم جهت اصلاح موارد و مشکلات موجود به مجری پروژه داده شد، همچنین از مجری پروژه خواسته شد روند کار را با دقت و سرعت بیشتری ادامه دهد.

عوده زاده بیان داشت: با همت و پیگیری نماینده مردم شریف دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار دشت آزادگان اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات اهدایی وزارت نفت به ترمیم و بهسازی جاده‌های روستایی تخصیص داده شده که پروژه‌های آن‌ها از جمله جاده‌های شاکریه، هوفل و شریعتی ان شاالله طی این ماه آغاز خواهند شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.