عباسی گفت:همکار علمی مرکز تحقیقات و زیست فناوری و گیاهان دارویی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جمع دانشمندان یک‌درصد برتر جهان قرار گرفت.

 ناصر عباسی مدیرمرکز تحقیقات زیست فناوری و گیاهان دارویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت : همکار علمی این مرکز و عضو هیات علمی دانشگاه در جمع دانشمندان یک‌ درصد برتر جهان قرار گرفت .

 ناصر عباسی با اعلام این مطلب در ادامه  اظهار داشت : محمد مهدی زنگنه همکار علمی مرکز تحقیقات زیست فناوری و گیاهان دارویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام ، در بررسی جایگاه علمی برترین دانشمندان دنیا در Scientific Database of ۱۰۰,۰۰۰ Top-Scientists به تازگی موفق شده‌اند در جمع دانشمندان یک درصد جهان قرار گیرند .

مدیرمرکز تحقیقات زیست فناوری و گیاهان دارویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در پایان بیان کرد : ایشان موفق شده‌اند که در ارزیابی که بر اساس داده‌های پایگاه اطلاعاتی اسکوپوس و با همکاری دو موسسه الزویر و مندلی صورت گرفته ، رتبه ۱۵ دنیا در زمینه Veterinary Sciences و رتبه ۵۰۴ دنیا در زمینه Inorganic & Nuclear Chemistry را کسب نمایند .

انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.