کمیته ملی المپیک از انتخاب شعار اصلی کاروان ایران در المپیک توکیو طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چند وقت پیش کمیته ملی المپیک طی فراخوانی از علاقه‌مندان ورزش درخواست کرد تا شعار پیشنهادی خود را برای کاروان ورزشی ایران در المپیک توکیو به دست کمیته ملی المپیک برسانند.

همچنین از طراحان لباس درخواست شد طرح نهایی لباس را به کمیته ملی المپیک برسانند و حالا این کمیته برای انتخاب طرح اصلی لباس و شعار کاروان ایران در المپیک توکیو در جلسه ستاد عالی ورزش به جمع بندی نهایی می‌رسند.

رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان درباره روند انتخاب طرح لباس و شعار کاروان ایران بیان کرد: از گروهی از طراحان دعوت کردیم تا طی ۴ مرحله طرح‌های خود را از لباس به دست ما برسانند و در ادامه طی ۴ مرحله انتخاب صورت گرفت و در مرحله انتهایی برای انتخاب طرح لباس کاروان ایران در المپیک هستیم.  

او ادامه داد:برای انتخاب شعار کاروان ایران در المپیک هم فراخوان دادیم و اکثر علاقه‌مندان روی ۲ شعار " ستارگان ایران" و " ستارگان ایران زمین" توافق داشتند و حالا برای انتخاب شعار نهایی در جلسه آتی ستاد عالی ورزش رایزنی خواهیم کرد و بین این ۲ شعار، یکی را انتخاب می‌کنیم.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار