تیم هراز آمل امروز در جدال با پیکان به دنبال صعود به فینال لیگ برتر والیبال جوانان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دیدار‌های مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال جوانان باشگاه‌های کشور، امروز یکشنبه ۷ دی ماه در تهران برگزار می‌شود تا چهره دو تیم صعود کننده به فینال این رقابت‌ها مشخص شود.

در یکی ازاین دیدار‌ها تیم هراز آمل در ساعت ۱۷:۳۰ امروز در جدال با پیکان به دنبال صعود به فینال لیگ برتر والیبال جوانان است.

مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال جوانان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، دیروز شنبه با چهار دیدار در بندرانزلی پیگیری شد و با نتایج دور از انتظار و شگفت انگیز، چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها مشخص شدند.

در پایان این مرحله تیم‌های لبنیات هراز آمل، سایپا و پیکان تهران و شهرداری قزوین با شکست حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی شدند تا امروز برای تعیین فینالیست‌ها به مصاف یکدیگر بروند.

از نتایج دور از انتظار و جالب توجه بازی‌های این مرحله شکست صدرنشینان دور مقدماتی (شهرداری گنبد و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان) برابر تیم‌های چهارم گروه مقابل (پیکان تهران و شهرداری قزوین) بود.

همچنین تیم‌های لبنیات هراز آمل و سایپای تهران که دور مقدماتی را با کسب رتبه سوم گروه‌های خود به پایان رسانده بودند، موفق به حذف تیم‌های دوم گروه‌های مقابل (شهرداری ورامین و شهرداری ارومیه) شدند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.