رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: بارش برف و وجود مه غلیظ، موجب کاهش دید افقی در گردنه‌های این شهرستان شد و تردد در این محور‌ها را با مشکل مواجه کرد.

محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: به دلیل تداوم بارش‌ها و مه غلیظ، دید افقی همچنان در گردنه‌های این شهرستان کمتر از ۵۰ متر است.

خادمی با اشاره به اینکه با بارش برف در اوایل هفته جاری جاده‌های روستایی این شهرستان برف‌روبی شد، افزود:، اما با توجه به برودت هوا تردد خودرو‌ها همچنان باید با زنجیرچرخ صورت گیرد.

او ادامه داد: رانندگان باید در این مسیر هنگام تردد از چراغ مه‌شکن استفاده کرده و اقدام به رعایت فاصله طولی کنند.

او با اشاره به اینکه بارش برف در گردنه‌های "قره‌بلاغ" در جاده مهاباد - بوکان و "زمزیران" در محور مهاباد - سردشت گزارش شده است، ادامه داد: برای انجام عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی ادوات راهداری در راهدارخانه‌های "قره‌بلاغ"، "کیتکه" و "کله‌گاوی" استقرار پیدا کردند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد گفت اضافه کرد: با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش‌ها و به‌ویژه بارش برف در گردنه‌ها و محور‌های کوهستانی این شهرستان، رانندگان باید زنجیرچرخ، سوخت کافی و جیره‌غذایی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.