مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: ۶ میلیون و ۹۶۷ هزار و ۸۷۵ مگاوات ساعت انرژی برق در این نیروگاه طی ۹ ماه امسال تولید شده است.

خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: افت دمای هوا در نیمه دوم سال نقش مهمی در کاهش مصرف انرژی برق و متعاقبا کاهش نیاز شبکه سراسری برق کشور دارد.

او افزود: این موضوع فرصتی مناسب جهت رفع محدودیت‌های تولیدی و چالش‌های فنی نیروگاه رامین است تا بتوانیم با آمادگی بهتری به استقبال تابستان سال آینده برویم.

محمدی میزان تولید برق این نیروگاه در آذرماه سال ۹۹ را ۷۱۴ هزار و ۲۴ مگاوات ساعت عنوان کرد و اظهار داشت: با این میزان، مجموع تولید برق نیروگاه در ۹ ماه امسال به ۶ میلیون و ۹۶۷ هزار و ۸۷۵ مگاوات ساعت رسید، ضمن اینکه تولید لحظه‌ای در آذرماه ۲۵۴ مگاوات ساعت و در ۹ ماه سال ۲۳۲ مگاوات ساعت بوده است.

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز همچنین ساعت کارکرد واحد‌های تولیدی در آذرماه را ۲ هزار و ۸۱۰ ساعت و در ۹ ماهه سال را ۳۰ هزار و ۴۵ ساعت عنوان و تصریح کرد: امیدواریم با رفع چالش‌های فنی و تولید پایدار انرژی برق خدمت رسان شایسته‌ای برای مردم باشیم.

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تامین آسایش مردم و پشتیبانی از برق شبکه کشور ایفا می‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.