یادواره لاله‌های روشن، با محوریت گرامی‌داشت یاد شهید دکتر بهشتی و ۷۹شهید تحصیل کرده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مراسمی با عنوان لاله‌های روشن و به منظور گرامی‌داشت یاد شهید دکتر بهشتی و ۷۹شهید تحصیل کرده، در دبیرستان ماندگار سعدی ناحیه ۳ اصفهان برگزار شد.

محمد‌رضا نظریان مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۳ در این رویداد سخنرانی کرد.

او با اشاره به گرامی‌داشت ۷۹شهید تحصیل کرده گفت: دانش آموزان ما همچنان قابلیت‌های ارزشمندی دارند، اما باید از آن‌ها استفاده شود.

باقری جانشین معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «اساسی‌ترین نیاز کشور، ایجاد روحیه امید به آینده و خودباوری در نسل جوان است» اظهار داشت: ما باید جوانان را با اتفاق‌های بزرگ که به ثمر رساندند، به خود‌باوری و عزت نفس برسانیم، بنابراین نباید دغدغه جوانان مسائل کم ارزش باشد.

در ادامه این رویداد، جانباز دفاع مقدس دکتر شیرانی از ۸سال جنگ تحمیلی روایتگری کرد.

او با اشاره به رشادت‌های شهدا گفت: شهدا باعث افتخار این مرز و بوم هستند و دانش آموزان نیز آنان را الگوی زندگی خود بدانند و راه‌شان را ادامه دهند.

در پایان خواهر شهید دکتر بهشتی در ارتباطی تلفنی گفت: من توصیه می‌کنم دانش آموزان هوشیار باشند و تحت تأثیر جنگ فرهنگی دشمنان قرار نگیرند، زیرا هدف آنان نیز ضعف جوانان ما در این نبرد است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار