استاندار گلستان گفت: مکتب و راه شهید حاج قاسم سلیمانی، به خصوص سبک زندگی ایشان، باید تبیین شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،حق شناس استاندارگلستان در برنامه سردار دل‌ها سیمای مرکز گلستان بمناسب اولین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت:همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند مکتب و راه شهید سلیمانی باید تبیین شود به خصوص سبک زندگی ایشان مانند، نوع برخورد ایشان با مردم و همچنین برخورد مردم با ایشان باید تبیین شود.

او ادامه داد: در وصیت نامه ایشان توجه به انقلاب و دین به همه توصیه شده است.

حق شناس گفت: رشادت‌های شهید سلیمانی تنها در دوران دفاع مقدس نبود، ۲۲ سال تلاش در فرماندهی سپاه قدس، چهل سال مجاهدت در مسیر انقلاب و ۸ سال حضور لحظه به لحظه در عملیات‌های دفاع مقدس از ایشان اسطوره‌ای ساخت که دل همه را در هنگام شهادت سوزاند.

او گفت:شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از خود عبور کرد و خداوند به ایشان صعه صدری عنایت کرد که در دل مردم تاثیر گذار بود و دریایی از مردم در مراسم تشییع ایشان حضور پیدا کردند و خلق و خوی ایشان دیگران را جذب می‌کرد و این مسئله تزریقی و مصنوعی نبود.

او گفت: سپهبد شهید سلیمانی اسطوره مردم ایران شدند و ما به عمق رشادت‌ها و اقدامات ارزشمند ایشان در راستای امنیت ایران و منطقه هنوز نرسیده ایم.

او گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی به شدت در بیماریابی و کمک هدفمند به خانواده‌های نیازمند کمک می‌کند.

استاندار گلستان افزود: در هفته آینده در ۵۰ نقطه استان و خصوصاً در شهر‌های زرد مراسمی برای گرامیداشت اولین سالگرد شهید سلیمانی با تعداد ۲۰ تا ۳۰ نفر و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

حق شناس گفت: عمق اقدامات شهید سلیمانی همچون تلاش رزمندگان و شهدای دفاع مقدس که سال‌ها بعد مشخص خواهد شد که با وجود محدودیت‌ها از خاک ایران اسلامی و نظام نوپای جمهوری اسلامی دفاع کردند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.