اخبار حوادث ۶ دی ۹۹ را اینجا بخوانید.

کشف ۱۷۲ کیلوگرم با تلاش پلیس بوشهر و هرمزگان/ کشف ۳۰ میلیارد ریال قفل قاچاقبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث شنبه ۶ دی ۹۹ را در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۷۲ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های بوشهر و هرمزگان ۱۷۲ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار خلیل واعظی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر موفق شدند اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر را که به صورت حرفه‌ای و عمده در زمینه قاچاق مواد مخدر در استان‌های جنوبی کشور فعالیت داشتند، شناسایی کنند.

او ادامه داد: موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان اطلاع داده شد و گروهی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر به مخفیگاه متهم در بندر خمیر اعزام شدند و در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۱۷۲ کیلوگرم تریاک کشف شد که به همراه متهم تحویل مراجع قضائی شد.

کشف خودرو قاچاق در عسلویه

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف یک دستگاه سواری آزرا قاچاق در شهرستان عسلویه خبر داد.

سردار خلیل واعظی افزود: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید مصطفی خمینی عسلویه هنگام نظارت بر خودرو‌های عبوری در جاده پارسیان - عسلویه به یک دستگاه خودرو سواری هیوندا آزرا مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: با استعلام به عمل آمده از سامانه پلیس راهور مشخص شد، شماره حک شده بر روی شاسی و اتاق خودرو با هم مطابقت ندارد و شماره خودرو در سامانه سابقه ندارد، که با بررسی تخصصی مشخص شد خودرو به صورت قاچاق وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی خودرو توقیفی را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان کرد: پس از انتقال خودرو به پارکینگ پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و متهم به مراجع قضائی معرفی شد.

محموله ۳۰ میلیاردی قاچاق در دشتستان توقیف شد

 مقادیری قفل آویز و توپی قفل قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان دشتستان کشف شد.

سردار خلیل واعظی افزود: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید صلاحی در جاده خروجی شهرستان دشتستان در بررسی یک دستگاه کشنده تریلر، ۱۱۲ هزار و ۹۱۸ عدد قفل آویز و توپی قفل خارجی بدون مدارک قانونی کشف شد.

او، با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه، بیان کرد: کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

یک کشته و یک مجروح در تصادف سمند با موتورسیکلت

در برخورد یک خودرو سمند با موتورسیکلت در گناوه یک نفر کشته شد و یک نفر مجروح.

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: دیروز یک فقره تصادف میان یک دستگاه خودرو سمند با یک دستگاه موتورسیکلت، در جاده گناوه به مال قائد بعد از پمپ بنزین رخ داد که موتورسوار به علت شدت جراحات در محل حادثه فوت کرد و ترک نشین آن به علت مصدومیت به بیمارستان امیر المومنین (ع) گناوه منتقل شد.

سرهنگ جابر پاپری ادامه داد: علت تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

او از رانندگان خواست با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از وقوع این حوادث پیشگیری کنند.

کشف ۹ کیلو تریاک در عسلویه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از توقیف یک دستگاه پژو پارس و کشف ۹ کیلوگرم تریاک خبر داد.

 سرهنگ پیمان فتاحی افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی از یک دستگاه خودرو پژو پارس ۹ کیلو گرم تریاک را که به صورت ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

او بیان کرد: در همین زمینه دو متهم دستگیر شدند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.