دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: کرونا جان یک بوشهری دیگر را گرفت تا مجموع جان‌باختگان در این استان به ۸۳۷ نفر برسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر تا تاریخ جمعه ۵ دی‌ ۷۳ نفر است.

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری ‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۳ مورد به کرونا قطعی است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه در حال حاضر ۱۷ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه ۸ نفر در وضعیت تنفس با دستگاه قرار دارند.

ککک

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ۵ دی‌ گفت: یک آقای ۷۱ ساله باسابقه ابتلا به دیابت دیروز فوت کرد که نتیجه آزمایش کرونای آن مرحوم امروز مثبت اعلام شد.

او ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۸۳۷ نفر در استان بوشهر بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست ‌داده‌اند که از این تعداد ۷ مورد مشکوک به کرونا بوده‌اند.


بیشتر بخوانید

همه شهرستان‌های بوشهر زرد کرونایی شدند


رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در شبانه‌روز گذشته ۱۳ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

دکتر کشمیری گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۷ هزار و ۳۶۹ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.