رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام ؛

مراقب پیک جدید کرونا در زمستان باشید

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت‌ جام گفت: وضعیت بیماری کرونا شکننده است، مراقب پیک جدید ویروس کرونا در زمستان باشید.

محمد افکار رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  گفت:وضعیت رو به بهبود تربت جام، کاهش آمار و جایگاه مناسب در بین سایر شهرستان‌ها را مدیون اتحاد و همدلی و همکاری مردم فهیم، مسئولین، اصناف و تلاش‌ها و مجاهدت‌های کادر درمان و بهداشت هستیم.

او با تاکید بر این موضوع که کاهش آمار بستری‌های ماحصل اعمال محدودیت‌ها از ابتدای آذر است، افزود: اجرای محدودیت‌های دو هفته‌ای، افزایش امکانات تشخیص و اجرای طرح شهید سلیمانی در روند کاهش آمار کرونا بسیار موثر واقع شده است، اما شرایط بسیار شکننده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام ادامه داد: در بیمارستان سجادیه تربت جام امکان ارائه خدمات به بیماران، جراحی‌های الکتیو با مسیر درمان جداگانه میسر می‌شود، به خاطر شیوع کرونا ناچار بودیم برخی از خدمات در بیمارستان را ممنوع و متوقف کنیم، اما با کاهش آمار با اتخاذ تصمیمات خدمات غیر کرونایی را ارائه می‌دهیم.
 
 افکار بیان کرد: تربت جام مرکز معین و شاهراه مواصلاتی شهرستان‌های تایباد، صالح آباد، خواف، باخرز و... است و مراودات اجتماعی زیادی در این شهرستان صورت می‌گیرد لذا باید توجه داشت طوری رفتار کنید که تلاش‌ها و زحمات بی دریغ همه هدر نرود آنچه امروزبرای ما بسیار ارزشمند است مثل چک، ضمانتی است که تنها با تلاش‌ها وصول شده و شیرینی آن کام همه را خوشایند خواهد کرد.


انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.