مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: نیرو‌های هلال احمر خراسان رضوی در ۴۸ ساعت گذشته تا کنون، ۱۸ حادثه و گرفتاری در کولاک را امداد رسانی کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مجتبی احمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: در ۴۸ ساعت گذشته نیرو‌های هلال احمر خراسان رضوی به ۴۷ خانوار امدادرسانی کرده اند.

او با بیان اینکه ۶۳ نیروی هلال احمر استان در قالب ۲۲ تیم عملیاتی به این حوادث امدادرسانی داشته اند، افزود:   ۱۸ خودروی امدادی شامل ۱۴ دستگاه آمبولانس و ۴ دستگاه خودروی نجات در این حوادث به کار گیری شد.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه یک مورد فوتی  و ۹ مصدوم از مجموع ۲۶۶ آسیب دیده داشته ایم ادامه داد: نیرو‌های جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در این مدت به ۴۸ خانوار آسیب دیده خدمات امدادی اعم از اسکان اضطراری و اعطای جیره اضطراری اراِئه داده اند و تعداد ۲ مصدوم نیز به مراکز درمانی انتقال داده  شد.

احمدی با اظهار اینکه  تعداد افراد اسکان داده شده نیز در این مدت ۱۷۵ نفر بوده اند بیان کرد: از شهروندانی که در شرایط نامساعد جوی قصد سفر دارند خواهشمند هستیم کلیه تجهیزات زمستانی را همراه داشته باشند و از سفر‌های غیر ضروری به نقاط مختلف پرهیز کنند.

انتهای پیام//ف. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.