مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در مرحله سوم رزمایش «ایران همدل»، ۶۰۰ تبلت بین دانش‌آموزان تحت حمایت توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه در مرحله نخست و دوم رزمایش «ایران همدل»، شاهد حضور چشمگیر و پرشور اردبیلی‌های نیکوکار برای یاری‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر بودیم، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا که مشکلات اقتصادی بسیاری را نیز به وجود آورده، اما خیران همچنان به یاد فقرا و محرومان جامعه هستند و هرگز آن‌ها را فراموش نمی‌کنند.

او با بیان اینکه هم‌اکنون در مرحله سوم رزمایش «ایران همدل» قرار داریم، افزود: در این مرحله، تعدادی تبلت بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع و حدود ۶۰۰ تبلت نیز با هم‌افزایی کمیته امداد و استاندار اردبیل در حال تهیه است تا آن‌ها بتوانند به ادامه تحصیل بپردازند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه با توجه به نیاز‌های ضروری دانش‌آموزان تحت حمایت در تامین تبلت و سایر اقلام آموزشی، بیان کرد: همچنان نیازمند کمک‌های مردمی برای رفع مشکلات دانش‌آموزان تحت حمایت هستیم تا به دلیل فقر و تنگدستی از تحصیل بازنمانند.

دشتی با بیان اینکه دانش‌آموزان تحت حمایت دارای استعداد‌های نهفته‌ای هستند که با شکوفایی آن می‌توانند مسیر زندگی خود و خانواده‌شان را به سمت خوداتکایی تغییر دهند، گفت: کمک‌های مردمی به فرزندان خانوار تحت حمایت می‌تواند به تقویت و شکل‌گیری ذهن خلاق ایتام و محسنین استان اردبیل منجر شود.

او در ادامه سخنان خود در خصوص هفته بصیرت و ایام شهادت سردار «قاسم سلیمانی» و دانشمند هسته‌ای شهید «محسن فخری‌زاده»، بیان کرد: شهید سردار حاج «قاسم سلیمانی»، الگوی بسیار مناسبی برای جوانان است؛ چراکه جوانان با شناخت از دوران جوانی و سبک زندگی این شهید بزگوار، او را به عنوان الگوی بسیار مناسب برای خود انتخاب کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه در حقیقت شهادت «سردار سلیمانی»، سبک زندگی مردم را تغییر داد و از سویی به عنوان فرمانده مقاومت جهان، الگوی مناسبی برای دنیا هم شد، افزود: نحوه شهادت این سردار بزرگ، به دنیا نگرش خاصی ارائه کرد و چهره جنایتکاران و استکبار جهانی را بیش از پیش به جهان نشان داد.

دشتی با اشاره به اینکه شهادت «سردار سلیمانی» حداقل‌ترین پاداشی بود که خداوند متعال نصیبش کرد، گفت: مصادف شدن هفته بصیرت و سالگرد شهادت «سردار سلیمانی» و همچنین چهلمین روز شهادت شهید «محسن فخری‌زاده» با ایام فاطمیه، بر مبنای کلام حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی که فرمودند: «دهه فجر یوم‌الله است»، این ایام نیز به مانند «یوم‌الله» خواهد بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.