مازندرانی‌ها دیروز جمعه در مقایسه با روز قبل ۴ درصد بیشتر گاز مصرف کردند.

حمزه امیرتیموری سرپرست شرکت گاز مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: مازندرانی‌ها دیروز جمعه ۵ دی ماه ۳۳ میلیون و ۵۴۹ هزار متر مکعب گاز مصرف کردند که در مقایسه با روز قبل ۴ درصد بیشتر است.

او افزود: این افزایش مصرف گاز در حالی اتفاق افتاد که ادارات و واحد‌های صنعتی استان تعطیل و صرفه جویی نیز در بخش صنایع استان اتفاق افتاده بود.

سرپرست شرکت گاز مازندران در خصوص تصمیمات ستاد بحران استان برای مصرف بهینه گاز در ادارات نیز گفت: بر اساس تصمیمات این ستاد همه ادارات، مدارس، دانشگاه‌ها و بانک‌ها از ساعت ۱۳:۳٠ سامانه گرمایشی گاز ساختمان خود را باید خاموش کنند وگرنه گاز آن‌ها برابر دستور العمل قطع و در صورت تکرار پلمب می‌شود.

حمزه امیرتیموری با بیان اینکه با وجود افزایش مصرف، گاز هیچ منطقه‌ای در مازندران قطع نشده است، ادامه داد: شاید در برخی مناطق کاهش فشار گاز گزارش شده است که به دلیل برودت هوا و افزایش مصرف خانگی بود.

سرپرست شرکت گاز مازندران بر لزوم مدیریت مصرف گاز نیز تاکید کرد و از مردم خواست دمای موتورخانه‌های خود را روی ۵۰ تا ۶۰ درجه که گرمای مناسب منازل را تامین می‌کند تنظیم کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.