کارشناس پیش‌بینی هواشناسی کرمانشاه با بیان اینکه دیشب سردترین شب هفته در کرمانشاه سپری شد، گفت : از امشب به تدریج از برودت هوای استان کاسته می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سعید قاسمی کارشناس پیش‌بینی هواشناسی کرمانشاه با اشاره به سرمای هوا که بعد از عبور سامانه بارشی از اواخر روز پنجشنبه (۴ دی) در کرمانشاه رخ داد،گفت : دیشب (ششم دی) سردترین شب هفته را در استان سپری کردیم، بگونه‌ای که دمای یازده درجه زیر صفر برای سنقر به عنوان سردترین نقطه استان ثبت شد.

او گفت : دیشب در شهر کرمانشاه دمای هفت درجه سانتی‌گراد زیر صفر را داشتیم.

 قاسمی افزود: در گرمترین ساعت دیروز سومار با ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بیشترین دما را در سطح استان داشت و در همین مدت دمای هوای شهر کرمانشاه ۴.۵ درجه سانتی‌گراد بود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی کرمانشاه با بیان اینکه از امشب روند تدریجی افزایش دمای هوای شبانه را در سطح استان خواهیم داشت، ادامه داد: البته نباید انتظار داشته باشیم این افزایش دما خیلی قابل توجه باشد.

قاسمی پیش‌بینی کرد، به طور میانگین طی هفته جاری دمای هوای شبانه در سطح استان بین سه تا پنج درجه سانتی‌گراد و در برخی از مناطق حتی بیشتر هم افزایش یابد و گفت: در این مدت افزایش دمای روزانه را تا حدودی خواهیم داشت.

او ادامه داد: تا پایان هفته هوای سطح استان پایدار است و بارش خاصی را برای کرمانشاه پیش‌بینی نمی‌کنیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.