استاندار کرمانشاه در پیامی درگذشت «بهروز همتی» چهره برجسته مذهبی، سیاسی و انقلابی استان و مدیر بنیاد بین‌المللی غدیر در کرمانشاه را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،در متن پیام تسلیت هوشنگ بازوند آمده است: «خبر درگذشت «حاج بهروز همتی» مجاهد مبارز انقلابی و ولایتمدار سبب تأسف و تألم خاطر فراوان شد.

این شخصیت و چهره برجسته که از مبارزان اثرگذار دوران انقلاب اسلامی بود، بخش اعظم عمر با برکت خود را در خدمت اسلام و انقلاب گذراند و با پایبندی به آرمان‌های والای امام (ره) و رهبر معظم انقلاب خدمتگزاری صدیق و دلسوز برای مردم بود.

خدمات صادقانه، خالصانه و ارزنده ایشان به عنوان مدیری خدوم، تلاشگر، متدین، متعهد، اخلاق مدار و دلسوز در جایگاه‌های مختلف از جمله شهرداری کرمانشاه، استانداری خراسان شمالی و مدیرکل آموزش و پرورش که با اخلاص و خلق نیک انجام شد، همیشه ماندگار خواهد ماند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه دردناک به مردم شریف، مومن و انقلابی استان کرمانشاه برای آن مجاهد صبور و انقلابی از درگاه خداوند منان و رحمان رضوان الهی، غفران، آمرزش، رحمت واسعه و همنشینی با اولیا و انبیا و برای بیت معزا، بازماندگان و مردم ولایتمدار استان صبر و شکیبایی خواستارم.»

حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه هم در پیامی درگذشت جانباز ایثارگر بهروز همتی را تسلیت گفت.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.