استاندار کرمانشاه با صدور پیامی درگذشت پزشک فداکار و ایثارگر کرمانشاهی دکتر پیام نیک رهی رئیس بیمارستان شهدای کرمانشاه و پزشک مدافع سلامت را تسلیت گفت.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با صدور پیامی درگذشت پزشک فداکار و ایثارگر کرمانشاهی دکتر پیام نیک رهی رئیس بیمارستان شهدای کرمانشاه و پزشک مدافع سلامت را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:اینجانب ضمن تسلیت فقدان آن پزشک و مدیر با درایت و تلاشگر که با ازخودگذشتگی، تعهد و اخلاص عمر با برکت خود را صرف خدمت به مردم و درمان بیماران نمود و در مقام ریاست بیمارستان منشاء خدمات ارزنده‌ای در حوزه سلامت بود، به روح بلند همه شهدا به ویژه مدافعان سلامت درود می‌فرستم.

او افزود: از مردم تقاضا دارم برای حفظ این سرمایه‌های ارزشمند که در این روز‌های سخت در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند و با فداکاری برای حفظ سلامت مردم از جان و زندگی خود می‌گذرند، در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مشارکت بیشتری داشته باشند.

بازوند اظهار داشت: ضمن عرض تسلیت درگذشت آن پزشک صبور و فداکار به خانواده معزز او، خانواده تأمین اجتماعی، جامعه پزشکی و عموم مردم انقلابی، شهید پرور و مؤمن استان، از درگاه خداوند منان و رحمان برای آن مرحوم رضوان، غفران، رحمت واسعه الهی، آمرزش و علو درجات و برای خانواده محترم، بستگان و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.

مرحوم نیک رهی روز یکشنبه دارفانی را وداع گفت و روز دوشنبه در میان حزن و اندوه همکاران و نزدیکانش تشییع و خاکسپاری شد.

۱۷ تن از کادر درمان استان کرمانشاه تاکنون به علت بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

بیش از یک هزار و ۵۰۰ پرستار استان کرمانشاه تاکنون به کووید ۱۹ مبتلا شده اند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.