بازه زمانی رونمایی از بازی Horizon Forbidden West مشخص شد

پیش‌بینی می‌شود که بازی Horizon Forbidden West به یکی از بزرگترین بازی‌های PlayStation تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی Horizon Zero Dawn با ساخت سری جدید و عظیم خود تحولی بزرگ در عرصه بازی‌ها ایجاد می‌کند. این بازی مربوط به دایناسورهای رباتیک است که موفقیت بزرگی برای سونی و توسعه دهنده گریلا گیمز است. این سری از بازی بسیار متفاوت از سری‌های قبلی بوده و با نام Horizon Forbidden West عرضه می‌شود. بر اساس تبلیغات منتشر شده مشخص شد که این بازی بر روی کنسول PS5 اجرا می‌شود. اگرچه این بازی منحصر به PS5 نیست، اما از سونی به عنوان بزرگترین عرضه کننده این بازی یاد می‌شود. داستان این بازی از این قرار است که بشریت با یک انقراض روبرو می‌شود. آلوی كه با تهديدات جديدی روبه‌رو شده‌است و با اتحاديه‌ها و جناح‌های جديد و دایناسورهای رباتیک مواجه می‌شود و سعی می‌کند که اسرار گذشته را كشف كند.


بیشتر بخوانید


تاریخ انتشار بازی Horizon Forbidden West

سونی تاریخ انتشار دقیق Horizon Forbidden Wes را اعلام نکرده است، اما یک سری کدهای کوچک به علاقه‌مندان به این سبک بازی‌ها می‌دهد. در تریلر PS5 این بازی با عنوان دنیاهای جدید برای کاوش، یک نشانه کوچک در قسمت پایین مشخص می‌شود که نوشته شده که در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود. این بازه زمانی از ۱ ژوئیه تا ۳۱ دسامبر است؛ بنابراین ممکن است در اواخر تابستان یا در طول پاییز زمان انتشار بازی مذکور باشد البته این فقط به عنوان یک بازه زمانی ذکر شده است و ممکن است تغییر کند.

هر آنچه که باید درباره بازی Horizon Forbidden West بدانیم

بازی Horizon Forbidden West  برای کدوم کنسول‌های بازی عرضه می‌شود؟

بازی Horizon Forbidden West یک انحصار مربوط به PlayStation است، این بدان معنی است که هم برای PS4 و هم برای PS5 عرضه می‌شود. تاکنون تصاویر منتشر شده از بازی فقط روی PS5 بوده است، ممکن است که نسخه PS4 آن به اندازه PS5 نتواند مخاطبان را راضی کند. این در حالی است که بازی Horizon Zero Dawn در میان جذاب و پرطرفدار PS4 بود، بنابراین ممکن است بتواند سخت افزار لازم را به حد مجاز برساند تا بتواند قابل ارائه در PS4 نیز باشد.

هر آنچه که باید درباره بازی Horizon Forbidden West بدانیم

آیا Horizon Forbidden West برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه می‌شود؟

وضعیت بازی Horizon Forbidden West برای رایانه‌های شخصی هنوز اعلام نشده است. اگرچه Horizon Zero Dawn که اخیرا در Steam منتشر شد، ممکن است به رایانه‌های شخصی نیز برسد. سونی اعلام کرده است که آزاد است که به صورت انتخابی بازی‌های انحصاری خود را روی رایانه‌های شخصی نیز منتشر کند.

هر آنچه که باید درباره بازی Horizon Forbidden West بدانیم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.