مدیر کل راهداری گلستان گفت: برای پیشگیری از خطر‌های احتمالی، محور توسکستان گرگان به سمنان ، خوش ییلاق آزادشهر به سمنان و درازنوی کردکوی فعلا بسته شد.

مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: هم اکنون با مدیر کل مدیریت بحران استان و مدیر کل هواشناسی از محور توسکستان بازدید کردیم و با آغاز  کولاک برای جلوگیری از غافلگیری رانندگان ، فعلا جاده توسکستان گرگان به سمنان ، جاده خوش ییللاق به سمنان را مسدود کردیم.


مهدی میقانی از هم استانی‌ها خواست: از سفر‌های غیرضروری و تردد در محور‌های کوهستانی خودداری کنند و اگر مجبور به سفر هستند حتما زنجیرچرخ و تجهیزات ایمنی همراه داشته باشند در غیر این صورت گشت‌های مشترک پلیس و راهداری و هلال احمر از ورود رانندگان به محور‌های کوهستانی جلوگیری می‌کنند.

 

میقانی گفت: هم اکنون ۳۰ گروه از نیرو‌های راهداری در جاده‌های استان حضور دارند و برای باز نگهداشتن جاده‌ها و تردد ایمن مشغول کارند.

 

قدمنان فرماندار کردکوی هم گفت: جاده روستایی دراز نو این شهرستان فعلا بسته است و از رفت و آمد خودروها در این مسیر جلوگیری می شود.

 

به پیش بینی هواشناسی سامانه سرد و بارشی تا عصر فردا در گلستان فعال است .

 

انتهای پیام / فا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.