رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: با توجه به کاهش آمار بستری بیماران کرونایی در بیمارستان مهاباد، این شهرستان در وضعیت زرد قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی اظهار داشت: بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونای آذربایجان غربی، شهرستان مهاباد از نظر شیوع کرونا در وضعیت زرد قرار گرفته است.

او با اشاره به اینکه آمار قربانیان کرونا ویروس در مهاباد به ۳۰۰ نفر رسیده است، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۴ مورد فوت بر اثر کرونا ویروس در استان ثبت شد که با احتساب این فوتی‌ها مجموع جان باختگان این ویروس به ۳ هزار و ۲۹۱ نفر افزایش پیدا کرد

آقازاده تصریح کرد: شهر‌های سردشت، شاهین دژ، مهاباد، بوکان، پیرانشهر، قره ضیاءالدین، پلدشت، شوط، اشنویه، تکاب، سلماس، سیه چشمه و نقده از نظر ابتلا به کرونا در وضعیت زرد و شهر‌های ارومیه، خوی، ماکو و میاندوآب که تعداد ابتلای بیشتری دارند، در سطح نارنجی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: همکاری مردم در رعایت محدودیت‌های کرونایی خوشبختانه اثر بخش بوده است.

آقازاده اضافه کرد: البته همراهی مردم باید ادامه یابد تا دوباره به وضعیت قرمز برنگردیم که در آن صورت، مشکلات مربوط به شیوع کرونا دوباره بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.