نماینده شهرستان‌های مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: در بسیاری از شاخص‌ها از متوسط استان نیز پایین‌تر هستیم و کمبود‌ها می‌تواند سلامت شهروندان را با خطر بیندازد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا ورناصری نماینده شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی گفت: محرومیت‌ها و کمبود‌ها به خصوص در حوزه بهداشت و درمان در حوزه انتخابیه، سلامت شهروندان را به خطر انداخته که رفع این محرومیت‌ها باید در اولویت کار وزارت بهداشت قرار گیرد.

او با بیان اینکه در ۶ ماه اخیر در زمینه بررسی محرومیت‌های حوزه انتخابیه، جلسات مختلفی با استاندار خوزستان و مسئولان کشوری برگزار شد، افزود: از ابتدای سال تاکنون به غیر از ۲ وزارتخانه، نمایندگان و یا وزیران سایر وزارتخانه‌ها را به شهرستان مسجدسلیمان آورده‌ایم و از نزدیک مشکلات و محرومیت‌های چهار شهرستان را مورد بررسی قرار داده اند.

ورناصری ادامه داد: بهترین تدبیر برای رفع مشکلات دعوت از وزیران برای بررسی شرایط در منطقه است که از ابتدای کار در اولویت قرار گرفته است و اکنون در بسیاری از شاخص‌ها از متوسط استان نیز پایین‌تر هستیم که قابل قبول نیست.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی افزود: در ماه گذشته در شهرستان لالی ۹ نفر در تصادف جان خود را از دست دادند در حالی که تلفات کرونا چهار نفر بوده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.