مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: جاده ریوش - نیشابور به دلیل بارش برف و وقوع کولاک تا اطلاع بعدی بسته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بارش برف در جاده‌های قوچان- درگز در محدوده گردنه امام قلی، سبزوار- بردسکن، تربت حیدریه - باغچه و حوزه راه‌های کاشمر به ویژه در محدوده ریوش موجب لغزندگی سطح جاده‌ها شده است.

او افزود: بر اساس اعلام راهداران و سامانه‌های نظارتی، بارش باران در شهرستانهای نیشابور، فیروزه، احمدآباد و کاشمر سطح جاده‌ها را لغزنده کرده و تردد جاده‌ای در این مناطق را تحت تاثیر قرار داده است.

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد بارش برف و باران که از امروز پنجشنبه به صورت پراکنده در خراسان رضوی آغاز شد فردا، جمعه و شنبه آینده شدت گرفته و بر وسعت آن افزوده می‌شود.

بر این اساس فردا جمعه در اغلب مناطق خراسان رضوی بارش‌ها به صورت باران و برف و در جاده‌های کوهستانی به صورت کولاک رخ خواهد داد و در نیمه جنوبی خراسان رضوی هم جاری شدن رواناب پیش‌بینی شده است.

۵۱ گردنه در راه‌های شهری خراسان رضوی به طول ۵۴۵ کیلومتر، ۱۷۲ گردنه در راه‌های روستایی به طول ۵۷۴ کیلومتر و ۱۳۶ منطقه کولاک‌گیر و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر در خراسان رضوی وجود دارد.
 
انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.