مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: هزار و ۵۵۰ بخاری و آبگرمکن بین مددجویان کمیته امداد لرستان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد لرستان اظهارداشت: خوشبختانه امسال نیز در آستانه شب یلدا، اقدامات لازم برای بسته‌های معیشتی شب یلدای مددجویان کمیته امداد استان انجام شد و ۴ هزار و ۵۹۱ بسته مواد غذایی به مناسبت شب یلدا بین مددجویان کمیته امداد استان لرستان توزیع شد.

او افزود: علاوه بر توزیع بسته‌های غذایی ۹۰ سری لوازم خانگی و ۳۳۱ دست لباس بین مددجویان کمیته امداد استان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۵ میلیون تومان در شب یلدا بین مددجویان کمیته امداد استان لرستان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد لرستان عنوان کرد: جهت تهیه لوازم خانگی، بسته‌های معیشتی و لباس‌های توزیع شده در شب یلدا در مجموع ۱۲۶ میلیون به صورت نقدی و مابقی در قالب بسته‌های معیشتی و اجناس اهدا شده که ارزش ریالی آن‌ها برآورد شده است.

محمدی بیان کرد: طی روز‌های آینده همزمان با آغاز فصل سرما هزار و ۵۵۰ بخاری و آبگرمگن و حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ سری جهیزیه طی رزمایشی به مددجویان کمیته امداد امام (ره) اهدا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد لرستان با بیان اینکه یکی از نیاز‌های اصلی دانش‌آموزان مددجوی تحت پوشش برای آموزش مجازی، تبلت و گوشی هوشمند است گفت: براساس آخرین آمار حدود یک میلیارد تومان از طرف خیران به مجموعه امداد کمک شده و تعدادی نیز به صورت هفتگی از طرف کمیته امداد تحویل دانش آموزان مناطق محروم استان می‌شود.

فارسانی تصریح کرد: در ۸ ماهه اول امسال ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان صدقه، ۲۱ میلیارد تومان از طریق طرح اکرام و همچنین ۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان زکات در استان جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.