مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: امروز تهدیدات فرهنگی چند لایه شده است، لذا اثرگذاری در این حوزه نیازمند کار جمعی همه مسئولان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی در دیدار با جمعی از روحانیون مسئول در استان گفت: با توجه به این که مرزبندی‌های فرهنگی بسیار پیچیده شده است مدیران مختلف استان نیز باید با یکدیگر هم افزایی بیشتری داشته باشند.

او درباره اقدامات هدفمند رسانه‌های بیگانه افزود: امروز نقطه کلیدی و هدف اصلی همه دشمنان این آب و خاک، هجمه و تخریب رهبری نظام به عنوان نخ تسبیح کشور است.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی ادامه داد: آنان اگر در این زمینه موفق شوند کشور دچار مشکلات زیادی خواهد شد.

او بیان کرد: آمریکایی‌ها به شکست سیاست چهار سال اخیر خود در فشار حداکثری به ایران اذعان کرده‌اند و در توصیه‌های خود به دولت جدید این کشور نسبت به تکرار این سیاست‌ها هشدار می‌دهند.

این مقام امنیتی در انتها با یادآوری توصیه‌های مدیریتی امیرالمؤمنین (ع) در نامه ۳۳ نهج البلاغه ادامه داد: مسئولان کشور باید در برابر تهدیدات، محکم باید، نظام تبلیغات دینی نیز باید ایرادات خود را اصلاح کرده و به ویژه در زمینه حفظ نسل نوجوان و جوان تلاش بیشتری کند.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.