اخبار حوادث استان بوشهر را در ۴ دی ۹۹ اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مهم‌ترین اخبار حوادث استان بوشهر را در پنجشنبه ۴ دی ۹۹ در این بسته خبری بخوانید.

توقیف بیش از ۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در دیلم

فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف ۳ دستگاه خودرو سواری حامل انواع کالای قاچاق در دیلم خبر داد.

سردار خلیل واعظی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، در دو مرحله ماموران یگان امداد دیلم در مسیر‌های خاکی اطراف ایستگاه ایست و بازرسی شهید موسوی شهرستان دیلم، با کنترل تردد خودرو‌های عبوری موفق شدند، سه دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را متوقف کنند.

او عنوان کرد: کالا‌های قاچاق توقیفی شامل هشت هزار و ۶۵۸ قطعه لوازم یدکی خودرو، ۶۲ دستگاه وای فای خانگی، و ۲۴ هزار و ۳۰۰ عدد ماسک بهداشتی خارجی بدون مدارک گمرکی است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به توقیف سه  دستگاه خودرو  و دستگیری سه متهم، بیان کرد:کارشناسان مربوط ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرده‌اند.

کشف ۸۴ راس احشام قاچاق در بوشهر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر از توقیف یک کامیون و کشف ۸۴ رأس گوسفند قاچاق خبر داد.

سرهنگ عبدالرضا بازیاری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی و دریابانی استان، با رصد اطلاعاتی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از جاده‌های بوشهر، به یک کامیون مظنون شدند و در بازرسی از آن، ۸۴ رأس گوسفند قاچاق و بدون پروانه بهداشتی را کشف کنند.

او با اشاره به دستگیری دو متهم در این زمینه، بیان کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش احشام کشف شده دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

کاهش ۱۳ درصدی وقوع کلاهبرداری در استان بوشهر

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: وقوع کلاهبرداری در ۹ ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، ۱۳ درصد کاهش یافته است.

سرهنگ جوشن سهرابی افزود: اکنون شیوه و شگرد کلاهبرداران در ارتکاب این جرم با روش‌های فروش مال غیر، قول، گرفتن وام با اخذ وجه نقد، پرداخت جایزه با کشاندن شهروندان به پای دستگاه خودپرداز و خالی کردن وجوه داخل کارت عابر بانک با روش اغفال، کلاهبرداری از طریق سایت دیوار و... بوده و انتظار است مردم با رعایت ضوابط و مقررات در انجام معلامات و انجام بررسی دقیق و استعلام از دستگاه‌های مربوط قبل از انجام هر گونه معامله و دادوستد و خودداری از رفتن با پای دستگاه خودپرداز برای پرداخت جایزه، در مهار وقوع کلاهبرداری با پلیس همکاری و شرایط مطلوب تری ایجاد شود.

توقیف محموله قاچاق در دیر

فرمانده انتظامی شهرستان دیر از توقیف خودرو ۲۰۶ حامل مقادیری کالای قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال خبر داد.

 سرهنگ مهدی نظریه افزود: ماموران پاسگاه انتظامی دوراهک از یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶، تعداد ۳۴ کیس کامپیوتر و دو هزار و ۴۰۰ ماسک صورت خارجی بدون مدارک گمرکی کشف شد.

او با اشاره به دستگیری یک متهم در این خصوص، بیان کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده دو میلیارد ریال است.

کشف ۲۰ کیلو تریاک در تنگستان

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان گفت: با دستگیری یک قاچاقچی ۲۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سرهنگ حسین خواجه ادامه داد: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد یک قاچاقچی قصد دارد مقدار قابل توجهی مواد مخدر را با خودرو سواری دنا از استان هرمزگان به استان بوشهر منتقل کند، بنابراین چند تیم از ماموران انتظامی تنگستان با استقرار در جاده‌های این شهرستان این خودرو را در محدوده روستای دمروبادان توقیف کردند.

او بیان کرد: در بازرسی از این خودرو، ۲۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف و یک متهم دستگیر شد.

توقیف بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در تنگستان

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان گفت: با توقیف دو دستگاه پراید بار، انواع کالای قاچاق کشف شد.

 سرهنگ حسین خواجه ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ماموران انتظامی در جاده‌های خروجی این شهرستان، موفق شدند دو دستگاه خودرو پراید بار حامل کالای قاچاق را متوقف کنند.

او افزود: پس از بازرسی از این خودرو‌ها انواع کالای قاچاق شامل ۶۴ طاقه پارچه و ۳ کارتن ابزار آلات صنعتی شامل انبر قفلی و متر خارجی بدون مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان با اشاره به توقیف دو دستگاه خودرو و دستگیری دو متهم عنوان کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده دو میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.